Jak często zadajesz sobie pytanie jaką decyzję podejmie Twój klient?

W jaki sposób będzie analizował informacje?

Jak przekuć cechy własnych usług i produktów w język korzyści klienta?

 

 

W raporcie PwC Global Operations Survey 63% badanych dyrektorów operacyjnych stwierdziło, że jednym z najtrudniejszych zadań operacyjnych jest zrozumienie oczekiwań klientów.

 

 

Aby nawiązać satysfakcjonującą współpracę z klientem, trzeba go dobrze poznać oraz wiedzieć, w jaki sposób funkcjonuje.

Szkolenie "Poznaj styl myślenia swojego klienta - warsztat dla handlowców i menedżerów" uczy warsztatowo typologii klientów opracowanej w oparciu o metodologię FRIS®. Ten warsztat, to również droga do poznania siebie i swoich mocnych cech w zawodzie handlowca i menedżera sprzedaży.

 

Jakie cele zrealizuje uczestnik na szkoleniu?

- Poznanie nowej typologii klientów

- Dopasowanie języka korzyści do stylu klienta

- Autodiagnoza stylu myślenia

- Proces decyzyjny klientów w oparciu o metodologię FRIS

 

 

Opinie

 

Kup bilet

Kobieta Biznes Kuchnia

Facebook

 

 „(…) Trener, coach, mentor, a przy okazji super facet! Zaprosiłam Tomka do mojego zespołu menadżerskiego. Poprosiłam żeby ten zespół zintegrował. Po 3h gdy wróciłam na sale, wszyscy byli roześmiani, zgrzani, z wypiekami na twarzy, niektórzy ustami robili rybkę (…) Dlaczego zależało mi na integracji? Ponieważ ludzie, którzy się znają i lubią, chętniej sobie pomagają, nie obawiają się poprosić o wsparcie, zapytać, zaproponować coś nowego. Dlaczego zapraszam trenerów z zewnątrz? Bo wiem, ze nie pozjadałam wszystkich rozumów. Doceniam inne podejście, nowe spojrzenie, profesjonalną wiedzę. Chcę rozwijać siebie, firmę i ludzi, którzy ze mną pracują. Szukasz trenera albo coach’a? Polecam Tomasza."

Biernat Szkolenia

Źródło

Eulalia Wierzbicka

LinkedIn

 

„(…) Efektem szkolenia była nie tylko wyższa samoświadomość uczestników, ale przede wszystkim rzetelna informacja o zdolnościach i kompetencjach zespołu. Pozwoliła ona na podjęcie kilku ważnych dla całej organizacji decyzji, a nawet "uratowała" od zwolnienia jednego z pracowników. Okazało się bowiem, że jedna z osób pracowała na stanowisku zupełnie niezgodnym z predyspozycjami. Zamiast ją zwalniać lub wymuszać efektywność, przesunęliśmy ją na stanowisko wymagające kompetencji, jakie naturalnie posiada. (…) Polecam Tomka każdemu, kto zarządza zespołem i zależy mu na efektywności zadowolonych pracowników."

Biernat Szkolenia

Źródło

Polityka prywatności

Rozporządzenie o Ochronie

Danych Osobowych

Biernat Szkolenia
Biernat Szkolenia
Biernat Szkolenia
Biernat Szkolenia
Biernat Szkolenia

Realizuję szkolenia na terenie całej Polski

Skontaktuj się i omów ze mną szczegóły

 

tel. +48 510 457 802

biuro@biernatszkolenia.pl

 

ul. Ogarna 117/118/2

80-826 Gdańsk

Polska

Tomasz Biernat Trend Media  |  Gdańsk 2020  |  Wszystkie prawa zastrzeżone.  |  Polityka prywatności >>

Tomasz Biernat Trend Media  |  Gdańsk 2020   Wszystkie prawa zastrzeżone.

Polityka prywatności >>

Projekt i realizacja: Plutowski.pl

Biernat Szkolenia
Biernat Szkolenia