Biernat Szkolenia
Biernat Szkolenia

Projekt i realizacja: Plutowski.pl

Tomasz Biernat Trend Media  |  Gdańsk 2020   Wszystkie prawa zastrzeżone.

Polityka prywatności >>

Tomasz Biernat Trend Media  |  Gdańsk 2020  |  Wszystkie prawa zastrzeżone.  |  Polityka prywatności >>

Realizuję szkolenia na terenie całej Polski

Skontaktuj się i omów ze mną szczegóły

 

tel. +48 510 457 802

biuro@biernatszkolenia.pl

 

ul. Ogarna 117/118/2

80-826 Gdańsk

Polska

Biernat Szkolenia

Koszt szkolenia zamkniętego do 16 osób – od 8500 zł. Koszt szkolenia "otwartego" – od 850 zł osoba.

"Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt, poza nami nie wie, co robimy."

~ Stuart Henderson

 

Projekt szkoleń mediowych pozwoli Ci zmierzyć efektywność puszczanego oczka. Pozwoli tez przewidzieć zwrot z inwestycji w reklamę. Dzięki warsztatom poznasz specyficzny język reklamy, a wskaźniki mediowe przestaną być zagadką. 

 

GRP, OTS, RCH, OTH, CAPPING, ADH. To język mediaplanerów. To szkolenie jest dla Ciebie jeżeli planujesz samodzielny zakup mediów. Na szkoleniu dowiesz się o skuteczności poszczególnych form reklamowych. Od sponsoringu, aż do lokowania produktu. Dzięki uzyskanej wiedzy, łatwiej będzie planować wydatki i zarządzać budżetem marketingowym.

 

 

Jakie cele zrealizuje uczestnik na szkoleniu?

Zobacz również:

System FRIS

Life&Business Coaching

Negocjacje handlowe

Trening medialny

Wystąpienia publiczne

Style myślenia klientów

Biernat Szkolenia
Biernat Szkolenia
Biernat Szkolenia
Biernat Szkolenia

Zakup

mediów

Warsztat dla działów marketingu

i agencji reklamowych

Zakup mediów

Warsztat dla działów marketingu

i agencji reklamowych

Zakup mediów

Warsztat dla działów marketingu i agencji reklamowych

Od ponad 12 lat, spotykam się ze stwierdzeniem, że planowanie mediów to czarna magia.

 

Ja jednak w widzę w tym czystą matematykę z dość łatwymi wzorami. To tyle jeżeli chodzi o wskaźniki. Jest oczywiście w reklamie coś zupełnie na pozór niemierzalnego, to emocje i reakcje jakie reklama ma wywołać. Tym jednak rządzą mechanizmy zapisane w naszej psychice.

 

Jeżeli chcesz poznać tajniki największych marek i odpowiedzieć sobie na pytanie jak "Apple„ budował komunikację i dlaczego "Danio Light" to zły sposób na pozycjonowanie marketingowe – zapraszam na warsztat.