Projekt i realizacja: Plutowski.pl
Tomasz Biernat Trend Media | Gdańsk 2020 Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tomasz Biernat Trend Media | Gdańsk 2020 | Wszystkie prawa zastrzeżone. | Polityka prywatności >>
Realizuję szkolenia na terenie całej Polski
Skontaktuj się i omów ze mną szczegóły
tel. +48 510 457 802
ul. Ogarna 117/118/2
80-826 Gdańsk
Polska
Koszt szkolenia zamkniętego do 16 osób – od 8500 zł. Koszt szkolenia "otwartego" – od 850 zł osoba.
"Prowadzenie biznesu bez reklamy jest jak puszczanie oka do dziewczyny po ciemku. Nikt, poza nami nie wie, co robimy."
~ Stuart Henderson
Projekt szkoleń mediowych pozwoli Ci zmierzyć efektywność puszczanego oczka. Pozwoli tez przewidzieć zwrot z inwestycji w reklamę. Dzięki warsztatom poznasz specyficzny język reklamy, a wskaźniki mediowe przestaną być zagadką.
GRP, OTS, RCH, OTH, CAPPING, ADH. To język mediaplanerów. To szkolenie jest dla Ciebie jeżeli planujesz samodzielny zakup mediów. Na szkoleniu dowiesz się o skuteczności poszczególnych form reklamowych. Od sponsoringu, aż do lokowania produktu. Dzięki uzyskanej wiedzy, łatwiej będzie planować wydatki i zarządzać budżetem marketingowym.
Jakie cele zrealizuje uczestnik na szkoleniu?
Zobacz również:
Zakup
mediów
Warsztat dla działów marketingu
i agencji reklamowych
Zakup mediów
Warsztat dla działów marketingu
i agencji reklamowych
Zakup mediów
Warsztat dla działów marketingu i agencji reklamowych
Od ponad 12 lat, spotykam się ze stwierdzeniem, że planowanie mediów to czarna magia.
Ja jednak w widzę w tym czystą matematykę z dość łatwymi wzorami. To tyle jeżeli chodzi o wskaźniki. Jest oczywiście w reklamie coś zupełnie na pozór niemierzalnego, to emocje i reakcje jakie reklama ma wywołać. Tym jednak rządzą mechanizmy zapisane w naszej psychice.
Jeżeli chcesz poznać tajniki największych marek i odpowiedzieć sobie na pytanie jak "Apple„ budował komunikację i dlaczego "Danio Light" to zły sposób na pozycjonowanie marketingowe – zapraszam na warsztat.