Projekt i realizacja: Plutowski.pl
Tomasz Biernat Trend Media | Gdańsk 2020 Wszystkie prawa zastrzeżone.
Tomasz Biernat Trend Media | Gdańsk 2020 | Wszystkie prawa zastrzeżone. | Polityka prywatności >>
Realizuję szkolenia na terenie całej Polski
Skontaktuj się i omów ze mną szczegóły
tel. +48 510 457 802
ul. Ogarna 117/118/2
80-826 Gdańsk
Polska
Dobrzy negocjatorzy pozostawiają partnera z poczuciem wygranej.
Opracowano z wykorzystaniem metodologii FRIS®
Koszt szkolenia zamkniętego do 16 osób – od 7500 zł. Koszt szkolenia "otwartego" – od 850 zł osoba.
O tym, że ludzie są różni wie każdy. Że wpływa to na nasze relacje i komunikację z innymi, również.
Czy można zatem konkretnie określić co nas różni i jaki to ma wpływ na komunikację i negocjacje?
Biorąc pod uwagę styl poznawczy, który determinuje nasze pierwsze reakcje, można sformułować generalne zasady ułatwiające zrozumienie siebie i innych. Warsztaty oparte są o metodologię FRIS®, to zupełnie nowa jakość w dziedzinie komunikacji i negocjacji.
Zobacz również:
Negocjacje handlowe
Warsztat dla handlowców
i managerów ds. sprzedaży
Negocjacje handlowe
Warsztat dla handlowców i managerów ds. sprzedaży
Jakie cele zrealizuje uczestnik na szkoleniu?
- poznanie swojego stylu negocjacyjnego
- poznanie różnych technik negocjacyjnych
- pogłębienie i uporządkowanie wiedzy z zakresu negocjacji
- rozwój umiejętności stawiania celów negocjacyjnych i diagnozowania rzeczywistych potrzeb stron w negocjacjach
- udoskonalenie umiejętności właściwego doboru strategii negocjacyjnej do sytuacji i zachowań partnerów
- zwiększenie skuteczności realizacji założonych celów w odniesieniu do etapów procesu negocjacji
Dzień II
- czym są negocjacje i co negocjować BATNA i ZOPA
- fazy negocjacji
- style negocjacji
- reguły tworzenia i obrony „pakietu”
- techniki negocjacyjne
- gra szkoleniowa
Dzień I
- komunikacja w negocjacjach
- typologie osobowości od Hipokratesa po FRIS
- mój styl negocjacyjny
- autodiagnoza stylu myślenia FRIS
- komunikacja między stylami. Czy każdy widzi i słyszy to samo?
- rozpoznawanie stylów komunikacji FRIS - „Dostrajanie” komunikatu do rozmówcy (na podstawie etapów rozmowy handlowej)
- reguły wpływu społecznego R. Cialdini
- gra symulacyjna