Badanie TES

 

Test pozwala przewidywać, jaką skuteczność sprzedażową osiągną badane osoby – TES posiada wysoką trafność prognostyczną potwierdzoną analizami statystycznymi w grupie blisko 1400 handlowców. Oznacza to, że wyniki jakie osoby badane uzyskują w teście, ściśle wiążą się z jakością ich pracy, np. liczbą klientów pod ich opieką, prowizją od sprzedaży czy nawet liczbą godzin spędzonych tygodniowo w pracy. 

Narzędzie pozwala odpowiednio dobrać szkolenia do potrzeb rozwoju działu handlowego

Raport indywidualny FRIS®

 

Najważniejsze narzędzie FRIS®, które nie tylko diagnozuje Twoje predyspozycje, ale również udziela wskazówek w jakich działaniach się najlepiej sprawdzasz, jak powinieneś skutecznie podchodzić do rozwiązywania problemów i jak najlepiej powinieneś komunikować się z osobami o Twoim lub innych Stylach Myślenia.

 

Kilkunastostronnicowy raport zawiera również informacje o tym jak odpowiadały i jakie miały preferencje inne osoby o Twoim Stylu Myślenia.

Badanie Human Performance Improvement (HPI)

 

Na podstawie wyników badania możemy wskazać czynniki, które osłabiają lub wzmacniają efektywność organizacji i pracowników. Można dzięki temu określić cele rozwojowe dla organizacji oraz rekomendowane w tym względzie działania. 

 

Model HPI w oparciu o badania T.F. Gilberta (1996) wskazuje by efektywność ludzi i organizacji rozpatrywać pod kątem 6 zależnych od siebie obszarów, które da się zaobserwować w każdej firmie

 

 

FRIS

Badanie FRIS® jest przeprowadzane online i trwa średnio 30 minut. 

 

Po zakończeniu badania uzgadniamy termin indywidualnej konsultacji.

 

W ramach usługi otrzymasz Raport indywidualny FRIS® z opisem Twojego Stylu Myślenia, Stylu Działania i wskazówkami, które pozwolą Ci lepiej wykorzystać własny potencjał.

System FRIS

Weź udział w badaniu i poznaj swój naturalny sposób myślenia

System

FRIS

Weź udział w badaniu i poznaj swój naturalny sposób myślenia

Biernat Szkolenia
Biernat Szkolenia
Biernat Szkolenia
Biernat Szkolenia

Style myślenia klientów

Wystąpienia publiczne

Trening medialny

Zakup mediów

Negocjacje handlowe

Life&Business Coaching

Zobacz również:

Wizjoner

 

eksperymentujący, prekursor, z wyobraźnią, pomysłowy, improwizujący, kreatywny, spontaniczny, indywidualista, reformator, niekonwencjonalny

 

wychodzi poza "ramy", chętnie dzieli się pomysłami,

otwarty na zmiany, improwizuje przy niepełnej informacji, doradca lub inspirujący mówca, dopracowywanie szczegółów obniża jego motywację, umysł składnia go do zmian, lubi mówić, że jest wszechstronny; posiada odruchową kreatywność

Partner

 

empatyczny, zaangażowany, tolerancyjny, wspierający, uczuciowy, wrażliwy, towarzyski, komunikatywny, romantyczny, wyrozumiały

 

zadania zespołowe, osobiste zaangażowanie w sprawę, odgrywanie sytuacji w wyobraźni, by sięgnąć głębiej, komunikacja niewerbalna, aktywna współpraca i harmonia, skupienie na relacjach, uwielbia rozmawiać

Badacz

 

zrównoważony, dokładny, sumienny, wnikliwy, rozważny, analityczny, spostrzegawczy, cierpliwy, systematyczny, spokojny, konsekwentny

 

ryzyko pod kontrolą, uwielbia schematy, pełna kontrola i dowody, dotrzeć do prawdy, obmyślanie planu i udoskonalanie, dbałość o szczegóły, dużo pytań i zasad, analizowanie i porządkowanie, unika improwizacji, mnóstwo pytań

Zawodnik

 

praktyczny, realista, zdecydowany, stanowczy, asertywny, szybko reagujący, odporny, skuteczny, logiczny, skoncentrowany

 

zadania konkretne i mierzalne, najlepiej uczy się w praktyce, zadania typu "tu i teraz", dokonuje szybkiej klasyfikacji i wydaje opinię, logiczna ocena i obiektywne wnioski, oczekuje jednoznacznego zdefiniowania

Dzięki badaniu poznasz, który styl myślenia najlepiej opisuje Ciebie oraz Twoich poszczególnych pracowników.

Dowiesz się, jak skutecznie wykorzystać to zarówno w swojej firmie, jak i w życiu prywatnym.

Dla kogo jest badanie FRIS?

 

Badanie FRIS jest dedykowane głównie dla managerów, handlowców oraz specjalistów HR, ale też dla każdego, kto chciałby odbyć podróż wgłąb siebie i zrozumieć interakcję z otaczającym go światem.

 

Jakie cele realizuje FRIS?

 

podnosi efektywność w procesach komunikacji, sprzedaży i zarządzania odpowiada na pytanie, na co badany zwraca największą uwagę w działaniu i co jest mu potrzebne, by osiągnąć satysfakcjonujący wynik analizuje, jakie procesy kształtować w firmie i jak dobierać ludzi do pracy podpowiada, jak lepiej rozpoznawać predyspozycje swoich pracowników w przyszłości

 

Jak wygląda badanie:

 

Badanie składa się z testu wypełnianego po otrzymaniu dedykowanego linku drogą mailową oraz unikalnego warsztatu opartego na ćwiczeniach i doświadczeniu, prowadzonym indywidualnie lub grupowo przez certyfikowanego trenera.

Czym jest badanie FRIS?

 

FRIS to zaawansowane narzędzie oparte na psychologii poznawczej. Pozwala określić to, jak postrzegamy świat, w jaki sposób rozwiązujemy problemy, jak reagujemy w różnych sytuacjach oraz jaką rolę pełnimy w zespole. Badanie odpowie również na bardzo ważne pytanie:

 

Czy jesteś osobą konfliktową i w jaki sposób właśnie TY możesz tworzyć konflikty? Uwierz, że ta informacja zaskoczyła już wielu, którzy zarzekali się, że to nie oni prowokują konflikty w firmie oraz w życiu prywatnym.

Koszt badania: 320 zł

Koszt badania: 350 zł

Koszt badania: do ustalenia

Zamów badanie FRIS

Przeczytaj więcej o systemie FRIS

Biernat Szkolenia

Realizuję szkolenia na terenie całej Polski

Skontaktuj się i omów ze mną szczegóły

 

tel. +48 510 457 802

biuro@biernatszkolenia.pl

 

ul. Bajki 1/29

80-706 Gdańsk

Polska

Tomasz Biernat Trend Media  |  Gdańsk 2020  |  Wszystkie prawa zastrzeżone.  |  Polityka prywatności >>

Tomasz Biernat Trend Media  |  Gdańsk 2020   Wszystkie prawa zastrzeżone.

Polityka prywatności >>

Projekt i realizacja: ColinMedia.pl

Biernat Szkolenia
Biernat Szkolenia